Job 4 van 8


Report this listing

Solliciteren



Werkleider-Teamcoördinator werken in eigen beheer-B4–B5-contractueel-onbepaalde duur


Functie

  • Als werkleider/coördinator sta je in voor de dagelijkse organisatie en leiding van een dynamisch en flexibel team van technische medewerkers (groendienst en openbare werken).

    We zijn op zoek naar een ervaren en gedreven persoon, die van aanpakken weet en die door zijn open en vlotte communicatie naar de technische medewerkers, iedereen meekrijgt.

    Binnen de dienst word je hiervoor ondersteund door 2 ploegbazen en een administratieve medewerker.

Jouw profiel

    • Je bent een echte peoplemanager met ruime technische kennis, je plant en organiseert de dagelijkse werken en je waakt over de goede uitvoering van diverse uitvoeringsprojecten van de technische dienst
    • Je bent een pro op het vlak van planning en organisatie.
    • Je bent een persoon die kwaliteitsgericht, nauwkeurig en resultaatgericht te werk gaat.
    • Je hebt een positieve ingesteldheid en denkt niet in problemen maar in oplossingen .
    • Je denkt en handelt pro-actief.
    • Je bent kritisch en staat open voor feedback vanuit de organisatie.
    • Klantvriendelijkheid staat bovenaan je prioriteitenlijstje samen met de goesting om bestaande werkmethodes te optimaliseren.
    • Je draagt actief bij aan en zorgt mee voor een optimale interne communicatie- en informatiestructuur en - cultuur.
    • Je hebt een grondige kennis van informaticatoepassingen (outlook, office, …).
    • Je bent bereid om de software eigen aan de functie aan te leren.
    • Je staat ervoor open om buiten de werkuren of tijdens het weekend het aanspreekpunt te zijn bij technische incidenten. Hierbij weet je perfect het onderscheid te maken tussen dringende en minder dringende zaken.
    • Je bent houder zijn van een bachelordiploma of gelijkgesteld, bij voorkeur in een bouwtechnische richting.Indien je niet in het bezit bent van een bachelordiploma, dien je relevante beroepservaring (minstens 5 jaar) aan te tonen en te slagen voor een niveau- of capaciteitstest.
  • Specifieke attesten van het personeel controleren
  • Informeren en communiceren over de voortgang en moeilijkheden op een werf
  • De voortgang en conformiteit van de realisaties opvolgen en controleren volgens het uitvoeringsplan
  • Deelnemen aan aanwerving van personeel (bepalen van noden, gesprek, selectie, ...)
  • De ploegbazen technisch bijstaan
    Noden aan mobiliteit en vorming bepalen
  • De activiteiten van het personeel plannen en de werkposten verdelen
  • Vanuit de uitvoeringsplannen de technische, materiële en financiële middelen bepalen
    De werkmethodes optimaliseren

Aanbod

  • Glijdend uurrooster (enkel voor administratief personeel)
  • Telewerken (2 ½ dag voor voltijdse tewerkstelling) (enkel voor administratief personeel)
  • 35 verlofdagen bij een volledige tewerkstelling in het vakantiedienstjaar
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Opbouw 2de pensioenpijler aan 3% (voor contractuelen)
  • Fietsvergoeding woon werkverkeer
  • Tussenkomst in het openbaar vervoer.
  • Maaltijdcheques van € 8,00.
  • Ecocheques (€ 160 pro rato per jaar)
  • Steengoedbon (€40 pro rato per jaar)
  • Mogelijkheid om een (elektrische) fiets te leasen
  • Tal van bijscholingsmogelijkheden.
  • De ruimte om met het team vernieuwende ideeën uit te werken en samen te zorgen voor de positieve uitstraling van ons bestuur.
  • Aandacht voor je werk-privébalans en ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Aansluiting bij de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen-Vlaanderen (GDS-V)
  • Anciënniteit in andere openbare diensten en alle relevante ervaring in de privésector of als zelfstandige kunnen onbeperkt gevaloriseerd worden op basis van tewerkstellingsattesten.

Solliciteren

Odette Libotton
02/254.19.12
personeel@steenokkerzeel.be

Solliciteren